salamander.blogg.se

2014-05-26
20:22:25

Vad gjorde jag i helgen då?
Jo, jag åkte ju med en kompis till hennes stuga och det var super kul! På fredagen när vi kom dit så gjorde vi inte så mycket, vi hoppade studsmatta men det blev så himla varmt så vi tog på oss bikinis och gick runt i det tills kvällen. Då åt vi pizza, mm:) Vi sov i en frigebod så vi hade hela 12 kvadratmeter helt för oss själva (gissade på 12) dan efter gjorde vi inte heller så mycket, bara slappade. Senare åkte vi och bada, och precis när vi hade doppat oss och simmat ut till en brygga en bit ut, då börkar det åska och regna, så vi åkte hem. På kvällen kolllade vi på en film och det var kul!:) På söndagen så skulle vi åka hem igen, mem vi var in och shoppade en snabbis och sen åkte vi till hennes farmor och farfar för det var på vägen och det var ju mors dag. Sen när jag kom hem åkte jag pch familjen iväg och åt mors dag middag

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: