salamander.blogg.se

2014-05-11
17:54:55

Sov länge idag
Hej Hej! Idag sov jag väldigt länge! Jag sov till halv tolv.. och det beror på att jag inte somnade först halv fyra inatt. Jag kunde inte somna.. och det var ju inte det roligaste. Men lite senare så kom en kompis oc det har varit super kul! Vi satte oss och kollade på en film för en stund sedan men då ringde hennes mamma så hon lära cykla hem, så nu sitter jag bara och typ kollar videos på youtube och bara slappar.
 
Btw. Såg ni eurovision (stav?) igår? Det var inte så många låtar som var så bra tyckte jag.. fast jag kollade inte dom sista låtarna heller, såg eller inte vilken placering sverige kom på, jag har snappat upp vilket bidrag som vann, men inget annat..

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: