salamander.blogg.se

2014-05-23
16:46:23

Hann inte blogga igår
Det blev inget inlägg igår för jag helt enklet inte hade tid. Först så hade jag skola. Sen direkt efter det så gick jag och några ifrån laget och åt på pizzan. Sen så åkte vi iväg på match. Det tog en timme dit. Jag skulle ju ha kunnat blogga i bilen men jag orkade inte. Sen efter matchen så åkte vi hem, och jag kom hem 21.30 och var mega trött och orkade inte blogga. Det var min dag igår.

Idag så hade vi sista idrotten med klassen (har ju på elevensval å) och då hade vi volleyboll ute och det var kul! Efter det gick typ alla och bada (med idrotts kläderna). Jag tänkte inte bada för jag hade inga extra trosor. Men jag vela inte sitta själv vid gräset så jag tog av mig skorna och gick ut på bryggan. Vad tror ni händer? Jo, först så kommer två från varsitt håll och tänker putta ner mig, då sätter jag mig på bryggan, men då kommer två till och så tar dom tag i mina armar och ben och kastar i mig! Så jag fick gå hem i blöta trosor.. men aja. Nu är jag på väg till en kompis stuga med henne. Och så ska jag vara där tills söndag. Så det kommer bli kul! Ni kanske får lite bilder senare:)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: