salamander.blogg.se

2014-05-16
18:23:38

Good day!
Hej Hej! Just nu sitter jag på bron och bara hänger. Det har varit en bra dag! Vi hade 2,5km på idrotten och jag slog mitt förra rekord med 12 sekunder. Och på spanskan fick vi vara gäster på en restaurang och beställa på spanska, och det var skoj! På svenskan och SOn så jobbar vi med klimat så vi skulle skriva om ett djur och varför den bor där den bor osv, det var också ganska kul. Och på engelskan så gjorde vi tester på datorn. Så jag tycker att det har varit en ganska chill dag😊 när jag kom hem satt jag mig på altanen och läste i en tidning, sen gick jag ut och sparka lite fotboll, och nu sitter jag här på bron och bloggar. Och ett plus på det hela är att det har varit varmt idag!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: