salamander.blogg.se

2014-05-10
20:51:08

Det är lite konstigt ändå
Ni kanske undrar vad jag menar med rubriken och det ska ni få veta nu. Det har med fotboll att göra. Jag hade match idag förresten (vi vann:)). Men iallafall, det jag tänkte skriva om. Om man spelar fotboll och inte är så jätte bra ELLER inte vill vara för hård (och förlorar) då snackar motståndarna efter matchen om att man är dålig oOch suger, men om man går ut och kör allt man har och tacklas och så (och vinner) då snackar dom om att dom inte gillar dom personerna. Det vaden av dom sakerna som hände idag på matchen. För efter vi hade spelat matchen så satt vi och snacka i omklädningsrummet och då hade en i mitt lag hört att dom i andra laget snackat om att dom inte gillade mig och en till tjej. Och det är ju trevligt! Kan man inte bara få spela fotboll och sen efter så är man snäll mot varandra? Fast jag ska inte säga nått igentligen.. jag kan också säga saker om vissa i andra lag, men det borde man ju igentligen inte göra..

Kommentar:
#1: Anonym

Dom säger bara så för att ni är bättre :D ni äger, puss!

2014-05-11 @ 11:51:50
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: